Címlap
Székelyföld
Szórvány és Partium
Belföld
Magyarország
Külföld
EU-Rovat
Sport
FigyelõBLOG
MegFigyelõ
MúltFigyelő
IfiFigyelő
figyelo.ro lapcsalád
Bulvár
Egykor és ma
Bejelentkezés





Bejelentkezés
Elfelejtette a jelszavát?
Még nem regisztrálta magát? Regisztráljon most!
 
Román Nemzeti Bank - március 25. - 1 USD=3,04 RON | 1 EUR=4,06 RON | 1 GBP=4,55 RON | 100 HUF=1,54 RON
 
EMI tábor, első nap: árpádsáv és sörözés Nyomtatás E-mail
Finomvegyes
2009. augusztus 06. csütörtök 19:53

Horváth Gábor - figyelo.ro

Szerdán elkezdõdött az EMI tábor. Ahogy ígértük, kijártunk, körül néztünk. Attól függetlenül, hogy az idõjárás nem egészen kedvezett a kezdõnapnak, sokan meggyûltek: az emberek, az árpádsávok, a Nagy Magyarország térképek, és a kedvenceink, a Magyar Nemzetõrök.

Nem értettük most sem, miért kellenek "nemzetõrök", melyik nemzetet kell megvédeniük és miért teszik? Ki kérte õket, hogy minket védjenek, hiszen ha el is mennek, akkor sem ölnek meg minket, itteni székelyeket, magyarokat. Mindegy, õk õrködtek, fitogtatták magukat, szép, magyar nemzetõr ruhájukban.

A sör folyt, a buli elkezdõdött a Transylmaniával, majd folytatódott a Kormoránnal, akiket amúgy a gyergyóalfalvi napokon is láthattunk már idén. Itt azért nagyobb volt a sikerük.

Kollégám mesélte, hogy még mielõtt mi kiérkeztünk volna a Gyergyószentmiklós melletti 3-as kilométerhez, két ügyes "nagymagyar" fiatal odaült az asztalukhoz és zsidóztak mindent, ami élt és mozgott, vagy halt és lapított. Zsidó volt a FIDESZ, zsidó volt az MSZP, zsidó volt a mocskos Orbán, na de a Gyurcsány is. Kollégám megkérte az ifjú titánokat, mondjanak néhány példát arra, hogy miért is zsidó mindegyik és mi a baj, ha esetleg valamelyik zsidó is lenne? Erre már nem jött válasz, mert nem tudtak mit mondani. A lényeg a zsidózáson volt, mert ezt beléjük tuszkolták valakik, vagy beléjük tuszkolta valaki.

Ennyit a negatívumokról. Pozitívumként elkönyvelhetõ, hogy ez a tábor az elsõ, amely Gyergyó mellé embereket vonz, és kezdi kinõni a tábor jellegét. Habár lehet idén mínuszban zárnak a szervezõk, a rossz idõ miatt. Meglátjuk.
Pozitívum az is, hogy az emberek nagyja normális, baráti beszélgetések mellett érzi jól magát kint, az EMI táborban, sörözéssel, zenehallgatással üti el az idõt. És végre nem a besavanyodott székely arcokat látjuk, hanem vidám, optimista embereket. Remélhetõleg ha a tábor véget ér, ez a mód folytatódik.




  Hozzászólások - Szóljon Ön is hozzá! (26)
RSS hozzászólások
 1 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-07 10:41
Azert, nem erdekel a te velemenyed, mert messzirol latszik az eloiteleted a taborral szemben, habar probalod nekunk eladni, a semleges nezelodot, dee ez nem jon ossze, mert addig amig ket reszg koilyoknek a beszelgetesere alapozod, ill. probalod manipulalni az olvasot a taqbor hangulatarol, addig te partatlansagrol ne beszelj.ok, kis komcsi fioka?
 2 Írta: Csaba, Dátum: 2009-08-07 10:52
Gábor, nem bírtad ki, hogy ne vágj oda, gond se volna ha nem botcsinálta vádakkal. Jobban tetszene ha a díszes nemzetőr egyenruha helyett mondjuk egy Security feliratos salapétába lettek volna? Na meg az a kollégám aszondta, hogy valakitől hallotta. Tudod, erről egy vicc jut eszembe: 
-Tata, maga látott hegedűt? 
-Én nem fiam de a bátyám evett is. 
Szerintem az egész irományod, legalábbis az első fele, nem volt más mind egy nyelvbólintás Ekstejnék felé, tudod, kompenzálva azt mikor leszidtak a tábor reklámozásáért.
 3 Írta: miazhogy, Dátum: 2009-08-07 11:19
"Kollégám mesélte,...." bla bla bla tipikus libsi demagog duma . A gyerek meg akar felelni valakiknek .
 4 Írta: megfigyelő, Dátum: 2009-08-07 12:06
Egyetértek az előttem szólókkal.
 5 Írta: szeeeep, Dátum: 2009-08-07 12:12
ket reszeg kolyok beszolasaira alapozni egy beszamolot a rendezvenyrol?!hat nem semmi...
 6 Írta: Atti, Dátum: 2009-08-07 12:33
Ki alapozott itt ket reszeg beszolasara? Gabor leirta amit latott, hallott....ez nem alapozas, hanem egy velemenycikk.
 7 Írta: Csaba, Dátum: 2009-08-07 13:04
Attila, figyelmedbe ajánlom a cikk leghosszabb bekezdését. Feltételezés v. ténylegesen 2 részeg kölyökre alapozott. Gondoltam, hogy ha már tudósítani akar Gábor a táborról akkor azt úgy teszi, hogy a rendezvényeket, előadásokat kommentálja és nem olyat, amit talán halott valakitől kinek a bátyja evett is.
 8 Írta: Kovács Imre, Dátum: 2009-08-07 13:16
Micsoda nő ez a férfi. Horváth Gábor főszerkesztő megrittyent egy olyan vezérszöveget ami fölténtlen megfelel gazdáinak. Felelős ember nem irogat hallomásból, hanem a helyszínről tájékozódik,hanem nem ír semmit. Ha végig olvassuk a pongyola szöveget, kiderül úgy viselkedsz mint Parázna Boróka , aki leállatozta a csikiakat, Te most szembe köpöd az anyaországi magyarokat, mert divat Ekstein -nek udvarolni. Ejnye Gábor, miféle ember vagy Te? Relámoztad a Székely szigetet, majd visszavontad,aztán lekoptattad az emi reklámot, micsoda portál lett a figyelő ,aki folyamatosan prostituál
 9 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-07 15:42
H. Gábor: Nem írtad, kik voltak a kedvenceid....?
 10 Írta: Papp Jóska, Dátum: 2009-08-08 08:30
Amikor H.Gábor ilyeneket ír, hogy nem szakad a plafon be fölötte. Előttem nagyon leszerepelt, többet nem kell magyarázkodjon, mert megírta elbocsátó szép levelét. Látjátok feleim, milyen a gyenge ember.
 11 Írta: Eva, Dátum: 2009-08-08 09:26
Gabornak abszolt igaza van! Nagy magyarkodas semi mas az egesz tabor!
 12 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-08 10:35
Kedves Eva!!! Inkabb legyen nagy romankodas??? Az eszed az eget verdesi....
 13 Írta: Eva-nak, Dátum: 2009-08-08 10:55
A két tőmondatodban három szót találtam,kérlek magyarázd őket,mert nem értem.Mit jelent az abszolt szó?Mit jelent a semi?És a legfontosabb,hogy mit jelent a nagy magyarkodás?A helyesirásod alapján te biztosan nem tartozol a magyarkodók közé.
 14 Írta: bucini, Dátum: 2009-08-08 17:00
Hát én is jártam a tábor előtt el,de szombat délben rengeteg fekete polós fiatal orditozott meg énekelt a sugáruton.Ezek a nagy magyarok?Rendesen kellett őket kerülgetni annyira barátságosan viselkedtek.Ha frustráltak,hogy nem tehetnek semmit a trianoni döntés ellen akkor sem szabadna fényes nappal orditani a városban.
 15 Írta: fekete polos, Dátum: 2009-08-08 18:29
Én is jártam el a bucsin negyedbe szombaton délelőtt és 1000 decibellel szolt a manele, ezek a nagy bucsin negyediek? Nem, azok a magyarok akik bucin és nem bucsiniak. Amúgy meg lehet általánosítani egy pár fekete polós fiatallal? Hátha pont egy manele koncertről jöttek a hegyen túlról és mentek a vonattal vissza a regátba?
 16 Írta: Janos, Dátum: 2009-08-09 12:57
Hat igen, ezeknek a judamerajosoknak a magyarokkal van mindig problemajuk. Ha felszolalnak jogaikert akkor maris magyarkodok, nacik, fasisztak, horthistak, meg mit tudom en mi a valogatott annyok kinjai leszunk. Oh majd elfelejtem. BUNKOK. Kerdem en miert nem cserelik meg a partjuk nevet? Van tippem. Peldaul UDRR az-az uniunea demociocrata rromana din rrromania. 
Vagy UDJR az-az uniunea demociocrata a jidanilor din rromania.  
Ha nem? Ha ma vegre minden legyen az, ami a neve. "A krompli leves legyen krompli leves" Ezt meg egy peldakepetek mondta.
 17 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-09 13:31
Kiművelődtél Janos.....a pityókalevest "krompli" levesnek nevezed.....?
 18 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-09 15:24
A 17. hozzaszollonak az altalanos muveltsegehez hozzatartozna , hogy tudja , a " pityoka " szo a Szekelyfoldon hasznalt tajszollashoz tartozik .
 19 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-09 16:34
Csaba:......mivel Janos is, és én is székelyek vagyunk, nem kell kioktató magyarázat.  
Amúgy a "krompli"-ra reagáltam, ami a mi tájszólásunkban krumpli..... 
Az általános műveltséghez pedig az ékezetes karakterek használata is hozzátartozik !
 20 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-09 21:46
Annak csak 0rvendjünk, ha szép magyar ruhájukban úgymond fitogtatták magukat a Magyar Nemzetőrök. Bárcsk minél többet látnánk belőlük mi magyarok. Aztán ha másokat sért, az legyen az ők bújuk bánatuk. 
 
És miért olyan nagy baj a zsidózás?! Miért kell ezt annyitra kiemelni? Ha két atyafi éppen mondjuk például zsidózik. Sokkal többen bozgoroznak vagy boschoznak, de az efféle nem hir értékű. Én erre csak azt mondom, amit a zsidó Horn GYULA MONDOTT, amikor a pufajkás magyargyilkoló múltját vetették a szemére: Na és?!  
Azon kell lemérni éppen hogy normális-e a tábor nagyja vagy sem, hogy zsidózik-e vagy sem két magyar atyafi? Ez alapján állapitjuk meg hogy normális vagy abnormális, hogy jó-e vagy elvetemült valaki vagy valami? Ez kell legyen a mérce mindig? Nem túlzás ez? Hát tényleg nagyon beletuszkolták valakik ezt a furcsa nézetet egyesekbe, s mikénta cikk irójába is. Szebb jövőt!
 21 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-11 10:14
Nezzetek van egy otletem, furan fog hangzani, ha nem katonaruhasok vannak a kapuknal, hanem mondjuk szekelyruhaban...? Akkor mindneki el lenne ajulva. Azok vagyunk mi, es nem magyarorszagi orokot kellene hivni, szerintem... Mi vedjuk a mienket. Es Arpadsavos zaszlo helyett lengettek volna szekely zaszlot, es magyar zaszlot csak.... Es persze nem zsidoznanak, de ez neveltetes kerdese. Amig magyarorszagon nem volt divat szidni oket, addig itt sem volt az... mi mindig importalunk valamit, kar hogy nem jobb dolgokat.
 22 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-11 11:12
Vicces hozászólások... :) Én jól el szórakoztam rajta... :)
 23 Írta: Zootinak, Dátum: 2009-08-11 11:23
Mielott baromsagokat irnal tajekozodj, olvass, muvelodj. Mi bajod az Arpadsavos zaszloval? Csatlakozom menasaghoz a zsidozassal kapcsolatosan, eleg szepen es erthetoen leirta.
 24 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-12 08:55
A cikkírónak üzenném: 
 
Megértem én, hogy fizetésért sok mindennek meg kell felelni, de szerintem elsősorban a SAJÁT nemzetének kéne megfelelni. Amennyiben fenntartja az álláspontját, úgy ildomos lenne nevet változtatni (mondjuk valamilyen "escu"-ra)... 
 
Mondja, jóember: magát miért zavarja, ha a felnövő nemzedék kezd öntudatra ébredni és meglátja, hogy nemzetárulók vezetik a Csonkahazát??? Ön szerint Orbán Likud Viktor, Gyurcsány, Bajnai, s az egész galeri (akik nem mellesleg Tel Avivba járnak raportra a gazdihoz, sipkacskákkal a fejük búbján hason csúsznak a cionisták előtt, s izraeli állampolgársággal is rendelkeznek) KICSODÁK, ha nem zsidók???  
 
Ha nem ismernék tisztességes magyar újságírókat, azt mondanám, hogy ilyen férgekkel van tele minden, mint ön és cikatihamér. De szerencsére ismerek! Jobb ha beletörődik: vagyunk még jó páran, akik felismertük a helyzetet és a gyerekeinket egészséges nemzeti öntudatra neveljük! Ön természetesen megfelelni óhajt a gazdiknak, hisz onnan jön a pénz... Az én olvasatomban ezt prostitúciónak mondják! Ha még él az édesapja, vagy a nagyapja, mutassa már meg nekik a firkálmányait! Az én őseim az életüket adták Székelyföldért - én próbálok méltó lenni hozzájuk és a Magyar Nemzethez! Jobban tenné, ha ön is ezt tenné, ha már ilyen neve van... 
 
Szebb jövőt!
 25 Írta: zs, Dátum: 2009-08-12 20:32
A nemzetőrök valóban a "security-sek" helyett vannak a táborban, ahogy Csaba írta, rendfenntartókra pedig egy ilyen méretű rendezvényen szükség van. Nem hinném, hogy a táborlakók (és egyéb odalátogatók) jobban szeretnének feketeruhás román gorillák között járkálni. 
A cikkíró informáltságát bizonyítja többek között: "..folytatódott a Kormoránnal, akiket amúgy a gyergyóalfalvi napokon is láthattunk már idén. Itt azért nagyobb volt a sikerük...mint minden évben." A zenekar idén első alkalommal vett részt a táborban. Igazán hiteles cikk.
 26 Írta: Ez az e-mail cím védett a spamkeresoktol, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , Dátum: 2009-08-12 20:32
Kedves "zs"! 
 
Igazad van, elnezest a pontatlansagert. Javitottam is a cikket. 
 
Horvath Gabor 
www.figyelo.ro

Hozzászólás
  • A hozzászólása a cikk témájához kapcsolódjon.
  • A személyeskedő hangú, durva mondatokat tartalmazó hozzászólásokat töröljük.
  • Ne hivatkozzon a saját webhelyére. Az ilyen hozzászólásokat ugyancsak eltávolítjuk.
  • Nyomja csak meg a böngészője *Frissítés* gombját, ha új biztonsági kódra van szüksége, mielőtt a 'Küldés' gombra kattint.
  • Ne feledje, hogy a fenti műveletre csak abban az esetben van szükség, ha rosszul írta be a biztonsági kódot.
  • Kérjük ha hozzászólását elküldte, várjon türelemmel. A hozzászólások elküldésük után 60-120 másodperccel jelennek meg. Megértésüket köszönjük
Név:
Email:
Hozzászólás:

Biztonsági kód*
Code

 
Kapcsolódó cikkek